Saturday 3 January 2015

The Lost World of Tambun, Ipoh

Antara banyak-banyak tempat yang family aku pernah pergi aku paling suka pergi ke The Lost World of Tambun yang terletak di Ipoh, Perak..Dah 3 kali aku pegi sini. Dari anak 2 sampai anak 4 aku masih bawak anak-anak aku ke sini. First time pegi tahun 2006 masa tu office aku ada buat trip ke Pulau Pangkor. Sebab aku dah ambik cuti lebih, kitaorg main redah je pegi sana..

Masa tu memang tak de hotel yang dibawah Sunway Group ni...ha lupa nak bgtahu The Lost World of Tambun ni salah satu theme park milik Sunway. Macam Sunway Lagoon kat PJ tu cuma ada kelainan sikit lah. Sebab tak tau nak tido kat mana kitorg redah je kat Tambun dan jumpa lah hotel bajet kat situ..aku pun dah lupa namanya..

Kali kedua pegi aku dok kat hotel bajet Sun Inns kat Tambun jugak. Kali ketiga pegi dengan keluarga mentua kitaorg sewa homestay satu malam.










Fateen (kiri) dan Farah (kanan) di luar pintu masuk the Lost Worl of Tambun

No comments:

Post a Comment