Monday 19 January 2015

Cuti sekolah tangguh seminggu

Buat pertama kalinya dalam sejarah hidup aku dan anak-anak aku cuti sekolah ditangguhkan seminggu...akibat banjir besar yang melanda beberapa negeri di Pantai Timur dan Utara serta Johor. Walaupun Lembah Klang tak terkena tempias banjirnya namun untuk menyeragamkan pembelajaran satu Malaysia kerajaan putuskan agar persekolahan 2015 bermula pada 12.1.2015.

Kesannya...budak-budak lah seronok cuti sambung lagi..hehehe..tapi ada baiknya jugak cuti sekolah tangguh lagi...kenapa pulak yek...sebab aku tak beli lagi kelengkapan sekolah anak-anak aku...hah...boleh gitu ker...eh...boleh je...haha...aku tak kelam kabut nak cari baju sekolah anak-anak aku walaupun dah nak masuk sekolah...sebabnya...aku dah tau mana nak tuju dan aku tau stok kat situ sentiasa banyak...

Sebab apa lambat sangat aku beli kali ni..biasa kami suami isteri akan beli awal Disember tapi memandangkan cik husband busy ngan keje dan 2 mggu terakhir disember pulak ada family day berturut-turut terpaksalah kitaorg beli awal January..

Dan seperti dijangka stok baju sekolah dan lain-lain kelengkapan masih banyak...ha...kat mana tempat aku tiap-tiap tahun beli baju sekolah budak2 ni...nantikan lah entry lain ye..

Aku akan share tempat yang jadi tumpuan aku tiap-tiap tahun sebab kualiti yang ada pada pakaiannya...dan kalau korang dengar namanya mesti cam tak percaya dan harga pun mampu milik...harga untuk sepasang tau...bukan cam tempat lain baju harga lain kain harga lain kan..hehe...  

No comments:

Post a Comment