Thursday, 26 February 2015

Jom buat bracelet sendiri....boleh gak jual online kan...

Sekarang ni kita cuma perlu kreatif je...macam-macam benda yang kita boleh buat nak-nak yang DIY punya...

Bahan-bahan yang murah dan senang dijumpai menjadikan seni kraf ini semakin mendapat ramai pengikut...nak buat pakai sendiri atau kalau yang jenis bisnes-minded tu boleh jugak dijual untuk dapat income sambilan..

Jom! Jamu mata sambil-sambil tu cuba lah buat tau..




Sumber gambar : Google

1 comment:

  1. Cantiknnya, kenapalah kita xpernah terfikir pun... :(

    ReplyDelete