Wednesday 25 November 2015

Semangat Yang Hilang..




Dah lama aku tak menjenguk blog aku ni...berabuk dah...last entri bulan Ogos...aduss..
Tak tau kenapa semangat ber blog tu tetiba je menghilang dalam diri. Semangat yang membuak2 tu seakan hilang ditelan kedinginan malam tanpa ku tahu apa puncanya...che wah..

Aku pun blur sebenarnya apa yang terjadi pada diri ku...mungkin anak aku nak exam UPSR maka aku pun turut sama terkena sindrom exam kot...hurmmm...tak pasti apa yang berlaku pada diriku..

Novel cinta aku juga entah ke mana...lagi lama tak nampak bayang..sharing pasal property dan law2 yang berkaitan juga masih dalam draf separuh jalan...entah lah...

Namun ku berharap sindrom malas ku ini akan segera sembuh...kihkihkih...kalau tak camne lah aku nak up kan entri dalam blog setahun jagung aku ni kan...

Aku berdoa semoga semuanya dipermudahkan oleh Allah s.w.t. Amin..

Image result for muka confuse





2 comments:

  1. ganbatte kak nett !! u can do it. hehehe. Bestnya jalan2. Rindu pulak zaman jalan2 masa anak kecik2 dulu. hehe. Anyway, free2 jemput ke blog i untuk info2 kekal fit and slim.

    >>>Tips Slim & Fit Semula Jadi!<<<

    ReplyDelete