Wednesday 4 February 2015

Bukit Merah Laketown Resort, Perak

Salah satu tempat yang terletak di Perak ialah Bukit Merah Laketown Resort. Resort ini adalah kepunyaan MK Land ,syarikat hartanah terkenal di Selangor.

Kali ni kitaorg bercuti selama 3 hari 2 malam dan book siap2 dari agoda.com...senang keje..

Tapi kitaorg lepak kat hotel je..tak masuk pun water park dia tu..tujuan utama just nak explore Bukit Merah tu camne rupanya.

Hotel yang ditempah amat memuaskan. Ada 1 katil queen dan katil single yang ada pull out tu..jadi Fateen dan Farah dan tentu nya tido kat katil sendiri. Aku dan husband tidur sekatil dengan 2 orang budak kecik tu..muat nya lagi sebab budak2 kecik kan...hahaha..


Bukit Merah ni dia ada satu tempat macam galeri dia lah...kat situ ada arked beli belah, foodcourt, nak main games dan juga kalau nak tengok orang utan ada jeti khas yang disediakan di situ..





  
Penginapan kitaorang ni dapat sekali breakfast untuk 2 orang, si kecik 2 orang tu of course lah FOC dan kakak yang berdua tu kitaorg bayar.

Cuma selain dari tempat2 tu dan water park, bila kitaorng jenjalan area Bukit Merah ni macam tak de apa yang menarik sangat lah...mungkin pihak Bukit Merah kena kreatif sikit kot untuk naikkan tempat ni lagi...takde apa yang happening pun..

Tapi dah nak berjalan kan...ha...jalan je lah...at least dah sampai Bukit Merah Laketown Resortkan... 


No comments:

Post a Comment