Tuesday 20 January 2015

Gigi dewasa pertama Kirana

Aku baru perasan Kirana anak aku yang ketiga dah tumbuh gigi dewasa kat gigi bawah...hurmm..bila aku cuba pegang gigi susu dia..dah bergoyang! Itu maknanya gigi tu kena cabut!

Adui! Seriau sungguh bila dipikirkan!
Ye lah first time untuk Kirana..dan first time ni yang akan menentukan camna dia punya reaksi seterusnya terhadap doktor gigi..

Muka dia berubah bila aku cakap kena jumpa doktor...nasib baik Fateen anak aku yang sulung sempat menyampuk..dengan nada memujuk dia bagitahu adik dia..tak sakit pun..nanti doktor letak ubat rasa macam jem strawberry...

Terus muka dia ceria dan tanya bila nak pegi jumpa doktor.fuhh..lega betul...tapi ini kalilah memang pun doktor akan just letak ubat bius jenis sapu tu baru dia cabut...

Nanti kalau dah tumbuh gigi lain dan gigi susu tu tak bergoyang...sah-sah kena inject kan...aduiii...tak nak pikir lah..

No comments:

Post a Comment